14 Eylül 2010 Salı

........Konuşmaya Susamak........

Hayat sizi öyle bir noktaya sürüklüyor ki bazen ,üstüne konuşamıyorsunuz bile.Durumunuzun ,halinizin üstüne tek yorum getiremiyorsunuz.Bir anda bütün değer yargılarınız ,pufffffff.Kör değilsiniz elbet görüyorsunuz ama gördükleriniz sizi susmaya zorluyor.En zoru da göre göre susmakmış...Ki bu iş hiç benim harcım değil.Lakin yaptırımları kuvvetli ,yemiyor konuşmak.Susa susa.........konuşmaya susamak...İki ucu sivri değnek.Hangi ucundan yersiniz ? Ne de olsa hayat bize karşı çok ' çoktan seçmeli '.Gel de stressel sebepli hasta olma.Gel hadi ,şu ortamın içine.Ve hasta olma...Nedir bu güçlü görünme hevesi ? Çürük yerlerini saklama telaşı.Hayır sen çürümekten değil de çürüklerinin görülmesinden gocunuyorsan...Hastasın o zaman sen.İçin çürümüş senin be adam.Yüreğin kokuşmuş.Ellerin bitlenmiş.Beynini kemirmiş hırsların.Adam akıllı düşünemiyorsun bile.Gerçi beyin olsa gene yetmeyecek.Adam akıllı --> ADAM + akıl . . . Boşa yaşamışsın sen onca yaşı...İcat çıkarma ben.Sus ben.Her doğru her yerde söylenmez ben.Bir şey doğruysa o doğruyu söylenecek hiçbir ortam yanlış kılınamaz.Doğrunu söylemekten çekineceğin bir ortam varsa ,sen doğrundan şüphe et önce.Hayatımdan çıkaracaklarım listesinde ilk sıradasın sen Baba...Dahası o listede ki tek kişisin........Beni affet...Ama önce kendini !

Ooooooooooooooooof !!!

KATRE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder