15 Ağustos 2010 Pazar

AŞK KIRIKLIĞI / Yürek Burukluğu


Hiç bitmeyeceğini sandığım şeylere

Henüz başlayamamış olduğumu görmek,

Beni çıldırtıyor.

Ben ne sandım,

Arkamdan neler çıktı.

Yazamıyorum bile artık.

Yazacak birşeyim dahi kalmadı.

Ne bir daha senin olurum

Ne de başkasını severim.

Çıkma artık karşıma,

Aşkından ölsemde istemeyeceğim artık seni,

Hiç!

Izdıraptan ölmekten iyidir ya.

Ben sensiz yaşamak istemiyorum

Çıldırıyorum.....

Acaba bu geceninde sabahı olur mu ?

Sahi bu sabah da güneş doğar mı ?

Hiçbirşey olmamış gibi.

Umursamaz mı dersin dünya

İçimde batan güneşi ?

Seni ne büyütüp duruyorum

Bilmiyorum ama

Artık ezip geçebileceğim bir şey de değilsin içimde

Ha adı aşk olmuş,

Ha hayal kırıklığıymış.

Fark etmez.

Çekerim aşkının kırıklığını da.

Sen dur hele bir köşesinde kalbimin

Gün olurda aşkım aşarsa beni

Koparırsa zincirlerini

Yine de

Senden başka yoktur gideceği yeri.


KATRE

4 yorum:

  1. Ha adı aşk olmuş,Ha hayal kırıklığıymış.Fark etmez.Çekerim aşkının kırıklığını da.....İtiraf ediyorum,yazıyı okumaya başladığımda pek etkilemedi beni,ama bu satırlar ve bundan sonraki satırlar harika olmuş.Gerçekten seven kalbin,bi köşesinde durur zaten aşkı,gizli,saklı büyür.

    YanıtlaSil
  2. Senden böyle güzel bi eleştiri almak ne de güzel oluyormuş :) Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Aşkın her hali ayrı güzel. Hasreti de vuslatı da.. Umarım vuslat çok uzaklarda değildir..

    YanıtlaSil
  4. Umarım demek isterdim ama,inancım yok :) Yine de teşekkürler.

    YanıtlaSil