15 Ağustos 2010 Pazar

SAMİMİYETSİZLİK / Ne Acı . . .


Kimin samimiyetine inanacağımız şaştık kaldık artık diymi can dostlarım.Herkesin mütemadiyen ve en acizce şikayet ettiği şeydir "Dünya nereye gidiyor???"Herkes ,herşey neden bu kadar yalan olmuş.......İki yüzlü olanlara artık can feda herkesin binlerce yüzü var......Herkeste vardır bir kuyruk acısı elbette.Ya aldatılmış ya terkedilmiş ya arkadaşının ihanetine uğramış.......Milyonlarcasını sayarak uzatabiliriz daha bu listeyi.Acılarımız hep sonsuzdur zaten.Binlerce karaktere sığdıramadığımız...Ama artık neredeyse tek bir kişinin dahi samimiyetine hiçbir şekilde inanamayacak haldeyim.Dünya üzerindeki hiçbirşeye tutunamıyorum artık sanırım.Her insanın bir yaşama sebebi vardır farkında olmasada.Ya sonsuz aşkı ya annesi ya vefakar dostları ya sığındığı ebedi ve mukaddes ulu Allah'ı.Sanırım içinde en tükenmeyen Allah aşkı.Ama kul aklı ermiyor işte buna zaman zaman.Bence herkesin samimi olarak yakındığı şey samimiyetsizlik ve dünyanın nereye gittiği olsaydı biri elbet buna dur derdi.Hiç mi ölmedi bu kötüler ,kalbimizi kıranlar ,vefasızlık edenler.Yerine durma geliyor zaten yeniler.Hem üzülen hem üzen nasıl olunuyor anlamıyorum.Yaşadığımızın aynını başka birine nasıl yaşatabiliyoruz hele onuda hiç anlamıyorum.Ben bu dünyanın kısır döngüsünde bu sonsuz girdapta kaybolup gidiyorum sanırım.Dünyanın oynuna yetişebilenlerden değilim galiba.Artık her cümlemde sanırım galiba muhtemelen kanımca kelimelerini kullanıyorum.Öyle bulanık ki artık etrafımdaki herşey.Hiçbirşeye kesin kanaatim kalmadı nerdeyse.Kendimden emin tek cümlem dahi kalmadı;şu dünyanın dehlizlerine haykıracak doğrularım yok.Ne acı...Lütfen artık samimiyetinizi takının elinizi vicdanınıza götürün ve artık birşeyler yapın.


KATRE  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder