28 Ağustos 2010 Cumartesi

En İçimden En Dışa...

İşte size bir yazı daha.Aslında açıklama mahiyetli.içimden dışıma,ve en dıştakilere...Yine parçalı bulutlu,sisli puslu bi gecenin dibindeyim.Hem gün gece ,hem ben.Zira saat 04:01'i gösteriyor.Uykum mu ? Nerdeee ,alakam yok uykuyla.Daha derinlerdeyim ben şu an.Magmaya doğru,cehennemin dibine doğru.Aslında 2005 lerden sizlerle paylaşmak istediğim satırlarım var.Sonra 2006 lardan 7 lerden 8 lerden...Yazılarım evde kimsenin aklına gelemeyecek (zannımca) kuytu bi yerde zulalı.Ziraa tarihim yatıyor benim orada.Yazılarımı ordan bi çıkartabilsem ,bakıp düzenleyip ,seçip seçip paylaşacağım sizlerle.Ama dokunabilmem namümkün ! Sanki durulmuş bir suyu (!Amman ne duru ne duruuuu ) yeniden bulandıracakmışım gibi çok büyük bir tedirginlik var içimde.Gömülü birinin kefenini yırtıp canlandıracakmışım gibi.Bahsettiğim sandığınız gibi bir şahıs değil.Aslında şahıslar ve şahsım...Ama bahsettiğim kefenli biri tarihimden hortlayacak bir insan evladı değil.Ta kendisi.Tarihim...Yüzlerce olmasa da biraz uğraşınca üçbeş yazı çıkardı belki içlerinden.Az biraz yamayla adam edip edip koyardım buraya.Ama öyle çok korkuyorum ki onlara dokunduğumda tenime perçinlenmelerinden,kenetlenmelerinden.Eskilerin,tarihin,tarihimin arasında gezintiye çıkmak zoruma gidiyor.Yıkık bir kente ,unuttuklarımı almak için geri dönmek gibi geliyor bana.Kalan eşyalarımı toplamak...Mezarlıklar geçidi gibi film şeritlerim gelsin yine gözümün önüne istemiyorum.Bloğum zenginleşsin istiyorum ama,çok istiyorum hem de.Burası benim kısmen sığınağım.Hiç bilmediklerime ,hayatımda gözlerine hiç bakmadıklarıma açıyorum herşeyimi.Siz de hiç görmediğiniz birinin derdine şahitlik etmiş oluyorsunuz,zorakice belki.Her bloğuma girdiğimde hadi artık düzenle şu eskilerini,yayınlaaa ! Belki çok güzel şeyler de vardır içlerinde.Bir bak en azından,azıcık olsun kurcala(yabil).Ve cesaretli ol artık diyip hırs,öfke ,güç karışımı hasletlerle yol alıyorum,çok gizli (!) zulama.Yakınına varmadan ,hatta yolunu yarılamadan ve hatta çoğu zaman hiç yola dahi çıkmadan geri dönüyorum.Ne zamana nasip olur o yazılara el sürebilme cesaretim bilmiyorum ama bir süre daha maalesef :( bu kadarcıcık paylaşımla kalacak bloğum.Sadece yeni yazdıklarımdan beğendiklerimi yayınlıyorum.Arşivim ve tarihim,ki ikisi de aynı şeyim,öööylece duruyor henüz.Gözden ırak ama gönlümün ta kendisi olarak...

Düşünün birde ,sırf geçmişle ilgili olduğundan sebep el süremediğim notlarımdan dert yanıyorum.Ya sırtımda bu geçmişle nereye ? Nereye kadar ?! Galiba kendimi kandırıyorum..........

((Dipnot:Yazıları resimsiz paylaşmaktan pek haz etmiyorum.Hep bir tarafları eksikmiş gibi geliyor resimsiz yazılar gözüme.Ancak çok aramama ve düşünmeme rağmen şu yazıya,şu halet-i ruhiyeye uygun bi resim düşleyemedim.Galiba şu an gerçekten birşeylerim eksik...))


KATRE...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder